معلمان سرمایه دار هستند چون عقل و فرهنگ دانش آموزان در اختیار آنهاست

ششمین دوره توانمند سازی مدیران مراکز دارالقرآن الکریم آموزش و پرورش کشور به میزبانی استان اصفهان که به مدت چهار روز در حال برگزاری است، امروز پنجشنبه ۵ آبان ماه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی مفسر قرآن کریم و رئیس ستاد اقامه نماز کشور در مجتمع گردشگری باغ ابریشم مزین شد.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در این نشست به بیان اهمیت تفسیر اشاره داشت و گفت: شما مدیران مراکز قرآنی کشور باید طرح ها و ایده های نویی برای ترویج تفسیر در جامعه داشته باشید و این طرح ها را به صدا و سیما ارائه کنید تا در سطح کشور پخش گردد.

مدیر ستاد اقامه نماز کشور بیان داشت: معلمان سرمایه دار هستند چون عقل و فرهنگ دانش آموزان در اختیار آنهاست، لذا وقت خود را برای مباحث بیهوده تلف نکنید و از کمترین زمان حتی در تعطیلات استفاده کرده و به علم خود بیافزایید.

وی به اهمیت افزایش علم اشاره کرد و گفت: نسل جدید با شبهاتی زیاد در برابر شما حاضر می شوند، اگر علم شما در همان مقدار که از اول یاد گرفتید باشد و به آن افزون نشود نمی توانید به شبهات نسل جدید پاسخ بدهید.

مفسر قرآن کریم به تأثیر گزاری بر نسل نو پرداخت و گفت: نقطه اصلی تأثیر گزاری بر روی نسل جدید این ضرب المثل است که خدا راببین و دل را بدزد یعنی اگر برای خدا و رضایت او کاری کردی این امر تأثیر دارد اما اگر برای مدرک و هرچه غیر رضای حق انجام دادی هیچ تأثیری ندارد.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین قرائتی به بیان چند شبهه که از طرف دانش آموزان مطرح می شود اشاره کرد و پاسخ شبهات را داد گفت: اینها مصادیقی از شبهات نسل جدید است، لذا باید آنچنان به علم خود بیافزایید که در لحظه بتوانید جواب بدهید و اگر نتوانستید حتما با یک کارشناس دین در ارتباط باشید و به واسطه آن رفع شبهات از دانش آموزان را انجام بدهید.

لینک فضای مجازی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.