راهنمای فیش های تبلیغی

بسم الله الرّحمن الرّحیم

الحمدلله رب ّ العالمین و صلی الله علی سیدنا محمّد واهل بیته المعصومین

راهنمای استفاده

 برای  استفاده  از مطالب  تفسیر نور، باید پس  از ورود به  بخش  تفسیر، نام سوره  و شماره ی  آیه ی  مورد نظر را انتخاب  و سپس  دکمه مشاهده را کلیک نمایید. آیه ی  مورد نظر، همراه  با ترجمه ، نکته ها، پیام ها و در صورت  وجود توضیحات  ذیل  آیه ، در دسترس  شما قرار می گیرد. نشانی  منابع  مورد استفاده  که در کتاب  به  صورت  پاورقی  آمده  است ، در اینجا ذیل  شماره های  آبی  رنگ ، در کادر زرد رنگ  نمایش  داده  می شود. برای  رفتن  به  آیه  قبل  و یا آیه   بعد می توانید از علائم  مشخّص  شده  در بالای  صفحه  استفاده  نمایید.

 از امتیازات  مهم  این  برنامه  آن  است  که  شما می توانید مباحث  تفسیری مربوط به  آیه  را با صدای  حجّت  الاسلام  و المسلمین  قرائتی  به  صورت  همزمانبشنوید و از نکات  اضافه ای  که  در ضمن  بیان  آورده اند، بهره  جویید. بدیهی  است میان  مطالب  مکتوب  و سخنان  ایشان ، تفاوت هایی  وجود داشته  باشد. برای استفاده  از این  بخش ، روی  دکمه ی  تفسیر صوتی  کلیک  نمایید تا ابتدا تلاوت  آیه را با صدای  استاد شهریار پرهیزکار بشنوید و سپس  مطالب  تفسیری  را گوش کنید.

 علاوه  بر ترتیل  استاد پرهیزکار که  همراه  با تفسیر صوتی  ارائه  می شود، تلاوت  آیات  به  صورت  جداگانه  و با صدای  استاد شاطری  در اختیار شماست  که با کلیک  روی  دکمه ی  قرائت  آیه ، فعّال  می شود. از دیگر امتیازات  این  برنامه ، امکان  جستجوی  لفظی  در متن  آیات ، ترجمه ها، نکات ، پیام ها و توضیحات  است  که  محقّقان  را در دسترسی  به  مطالب مورد نیاز یاری  می رساند. امید است  با استخراج  نمایه های  این مجموعه ی  تفسیری ، امکان  جستجوی  موضوعی  نیز برای  علاقمندان  فراهم گردد.

 در پایان  از کاربران  عزیز تقاضا داریم  نظرات  و پیشنهادات  خود را در بخش  پیام های  کاربران  درج  و جهت  اطلاع مسئولان  مرکز  ارسال  نمایند.

با تشکّر                 

 مرکز فرهنگی  درسهایی  از قرآن