به تدبر در آیات قرآن مانند سایر واجبات توجه ویژه داشته باشید

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در روز شنبه، پانزدهم مرداد ماه دردیدار با جمعی از روحانیون و دست‌اندرکاران کانون‌های قرآنی کرمان، بر ضرورت پیگیری برگزاری دوره‌های آموزش قرآن ویژه طلاب علوم دینی تاکید کرد.

مفسر قرآن کریم در این نشست صمیمی با اشاره به اهمیت رعایت حقوق قرآن، گفت: تمام توان خود را در یادگیری قرآن و بیان نکات قرآن بکار بگیرید و به تدبر در آیات قرآن مانند سایر واجبات توجه ویژه داشته باشید.

استاد قرائتی تصریح کرد: استفاده از اساتید و نخبگان کشور در مسیر آموزش قرآن راه را برای به کارگیری روش‌های جدید آموزشی باز می‌کند.

وی یادآور شد: کار فرهنگی دارای اصول و ضوابط است، باید با داشتن اراده قوی در مسیر نشر معارف الهی با رعایت اصول و قواعد قدم برداریم و فعالیت‌ها را طبق دستورات خدا انجام دهیم.

حجت الاسلام قرائتی در ادامه اظهار کرد: برای انجام فعالیت فرهنگی در حوزه دین خصوصا قرآن، منتظر شخص و حمایت خاص نباشید و خودتان اقدام کنید و خدا را در کارهای خود مد نظر قرار دهید.

رئیس ستاد اقامه نماز در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر داشتن فعالیت مناسب با علم روز گفت: با توجه به وجود هجمه‌های مختلف در جامعه و با در نظر گرفتن پیشرفت علم و تکلونوژی، برنامه‌های نوین و به روز برای نسل نو ارائه بدهید.

در پایان این جلسه در خصوص ارائه راهکارهای مناسب آموزشی قرآنی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.