مسابقه نور ويژه عيد سعيد مبعث برگزار مي‌شود

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم، اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذی خَلَق ما در برابر مبلغ بزرگ خدا هستیم، ما در برابر رحمت بزرگ الهی هستیم، ما در برابر فیض الهی قرار داریم، ما در برابر رسول اکرم(ص) هستیم، و ما در برابر موهبت خداوندی به همه جهان هستیم و آن پیامبر بزرگواری است که فرموده است: همانا من رحمت خداوندم که به جهانیان ارمغان شدهام! تجلی معرفت و کرامت و بزرگواری رسول مکرّم اسلام، همان تلألو انوار الهی است که با لطف خاص خدا برای هدایت بشر، جلوه گری میکند. مبعث نورانیت حق است در جمال محمد(ص) و ما با دست خالی اما دلی سرشار از محبت محمد(ص) و آل محمد(علیهم السلام) مشتاقانه به استقبال این روز عظیم میرویم و تن و جان خود را در زلال جاری و مطهر نبوی(ص)، پاک و طاهر مینماییم. مسابقه نور به مناسبت عید سعید مبعث علاقمندان میتوانند با رعایت شرایط زیر در مسابقه ویژه مبعث شرکت نمایند:

۱- محتوای مسابقه کتاب اصول عقاید حجت الاسلام والمسلمین قرائتی بخش نبوت میباشد که متن و فایل  آن در بخش کتابخانه سایت موجود میباشد.

۲- مهلت شرکت در مسابقه از روز عید سعید مبعث تا روز جمعه ۲۴ خرداد ماه میباشد.

۳- به ۱۴ نفر از افراد برتر به قید قرعه هدایایی تقدیم میگردد.

۴- برای شرکت در مسابقه در صورتی که عضو بخش مسابقه سایت هستید، ابتدا با نام کابری و رمز عبور خود به بخش مسابقه وارد شده و از گزینه شرکت در مسابقه جدید، مسابقه بعثت پیامبر اکرم(ص) را انتخاب و به سؤالات آن پاسخ دهید. در صورتی که عضو سایت نمیباشید، ابتدا با مراجعه به بخش عضویت و مشخصات در تکمیل فرم ثبت نام، در سایت عضو شده و سپس با نام کابری و رمز عبور خود به بخش مسابقه وارد شده و از گزینه شرکت در مسابقه جدید، مسابقه بعثت پیامبر اکرم(ص) را انتخاب و به سؤالات آن پاسخ دهید.

لینک کوتاه مطلب : https://gharaati.ir/?p=810

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.